12 Nisan 2014 Cumartesi

anneannem usulü salata

       ANNEANNEM USULÜ SALATA
 Kurstan gelmişim açım,evde kimse yok-haliyle benim de mutfağa girip anne olasım yok,çayımı alıp odama gitmek istiyorum,şu sessizlik ganimetinde kitaplarımı şımartmak istiyorum;ama açım!
Buzdolabını açıyorum,birgün önce...den 2 kaşık bulgur pilavı kalmış,ısıtılmışı hiç bana göre değil;evde yeşillik ne varsa doğruyorum;taze nane-taze soğan-dereotu-maydanoz-acı yeşil biber-bir küçük domates;bulgur pilavıyla harmanlıyorum;rahmetlik anneannemin sanatıydı;rahmetle anıyorum,ellerime sağlık çook güzel bir salata oldu,kendimi de tebrik ederek afiyetle salatamı götürüyorum;çayımı alıp kitaplarıma dönüyorum....
Bazen de çook güzel "böyle" yapılıyor,tavsiye ederim...

Fotoğraf: ANNANNEM USULÜ SALATA
Kurstan gelmişim açım,evde kimse yok-haliyle benim de mutfağa girip anne olasım yok,çayımı alıp odama gitmek istiyorum,şu sessizlik ganimetinde kitaplarımı şımartmak istiyorum;ama açım!
Buzdolabını açıyorum,birgün önceden 2 kaşık bulgur pilavı kalmış,ısıtılmışı hiç bana göre değil;evde yeşillik ne varsa doğruyorum;taze nane-taze soğan-dereotu-maydanoz-acı yeşil biber-bir küçük domates;bulgur pilavıyla harmanlıyorum;rahmetlik anneannemin sanatıydı;rahmetle anıyorum,ellerime sağlık çook güzel bir salata oldu,kendimi de tebrik ederek afiyetle salatamı götürüyorum;çayımı alıp kitaplarıma dönüyorum....
Bazen de çook güzel "böyle" yapılıyor,tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder