23 Mayıs 2014 Cuma

GÖKKUŞAĞI PASTA

GÖKKUŞAĞI PASTA
Tarif düzenlemesi bana ait olan hafif bir yaz pastası paylaşıyorum..
malzemeler
sade2 yemek kaşığı un-1 yemek kaşığı nişasta-şeker-1 su bardağı su-2 su bardağısüt-1 yemek kaşığı labne peyniri-vanilya
 vişne2 yemek kaşığı un-1 yemek kaşığı nişasta-3 su bardağı vişne suyu-şeker-1 yemek kaşığı labne peynir
kakaolu1paket fındıklı-kakaolu puding-1 paket bitter çikolatalı puding(ben ülker marka kullanıyorum;3 bardak sütle pişirdim)
yapılışı
1-öncelikle buzdolabı poşetini az ıslatarak boton borcam kalıbımızın tabanına serelim
2-sonra sade muhallebimizi pişirip sıcaken labne peynirle çırpıp kalıbımızın tabanına dökelim
3-vişneli muhallebiyide aynıişlemden geçirip kalıbımızın 2.katına dökelim(vişne yerine çilekleri blendırdan geçirerek kullanabilirsiniz)
4-son katı da ölçüsünden daha az sütle pişirip kalıba dökelim;ben ülker marka kullanıyorum,2 poşeti 3 bardak suyla pişirdim
5-buzdolabında 4 saat kadar soğuduktan sonra servis tabağına alıp süsleyerek servis edelim
                                                                                   AFİYET OLSUN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder